FLARIS przechodzi próby systemu ratunkowego FLARIS RESCUE SYSTEM®

lip 26, 2019

Zaprojektowany przez inżynierów Metal-Master autorski system ratunkowy samolotu składa się z :

1. systemu spadochronowego

2. zestawu poduszek powietrznych

3. autorskiego komputera pokładowego Flaris Flight Assistance System  FFAS®, który będzie jednostką nadrzędną pełniącą funkcję nadzorczą zarówno nad  podsystemami wykonawczymi FLARIS RESQUE SYSTEM®, systemami adaptacyjnego podwozia oraz kontrolera ECU silnika WILLIAMS FJ33-5A.

System ratunkowy ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa członkom załogi samolotu oraz zabezpieczenie kadłuba podczas przymusowego lądowania samolotu zarówno w terenie przygodnym jak i na wodzie.

Fabrycznym próbom wytrzymałościowym oraz funkcjonalnym poddawane są aktualnie poszczególne podzespoły systemu.

Pierwsze próby potwierdzają poprawność zabudowy systemu, działanie mechanizmów sterujących systemu oraz skuteczność rakiety wyprowadzającej zestaw ratunkowy z luku zamontowanego na grzbiecie kadłuba.

Film z naziemnych prób funkcjonalnych:

  • Wydłużony czas operacyjny - do 18 godzin dzięki zwiększonej pojemności paliwa
  • Łączność SATCOM umożliwiającą przesyłanie danych w czasie rzeczywistym
  • Wszechstronność ładunkową do 610 kg, obsługującą szeroką gamę wyposażenia ISR i konfiguracji dostosowanych do misji.
Sinyar LAR3P został zaprojektowany z myślą o efektywności, elastyczności i skuteczności operacyjnej.
👉 Więcej szczegółów już wkrótce.
© 2018 Flaris. Wszelkie prawa zastrzeżone.