FLARIS coraz bliżej startu
Badania wytrzymałościowe samolotu FLARIS LAR 1 dobiegają już końca. Prace badawcze prowadzone są w laboratorium Wojskowej Akademii Technicznej (WAT) równolegle z próbami systemów odrzutowca na lotnisku.
Dziękujemy zespołowi badaczy, w szczególności Panu Rektorowi – Komendantowi WAT gen. bryg. prof. dr hab. inż. Zygmuntowi Mierczykowi za przeprowadzenie badań.
W najbliższych dniach specjaliści Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych przeprowadzą pomiary charakterystyk torów antenowych i charakterystyk promieniowania systemów antenowych.

Informacje prawne
About
Informacje
- Wydłużony czas operacyjny - do 18 godzin dzięki zwiększonej pojemności paliwa
- Łączność SATCOM umożliwiającą przesyłanie danych w czasie rzeczywistym
- Wszechstronność ładunkową do 610 kg, obsługującą szeroką gamę wyposażenia ISR i konfiguracji dostosowanych do misji.
Sinyar LAR3P został zaprojektowany z myślą o efektywności, elastyczności i skuteczności operacyjnej.


© 2018 Flaris. Wszelkie prawa zastrzeżone.