FLARIS w tunelu aerodynamicznym
Model FLARIS LAR 1 o rozpiętości skrzydeł 3 m przeszedł pomyślnie badania w największym w Polsce tunelu aerodynamicznym małych prędkości T3, o pięciometrowej przestrzeni pomiarowej, znajdującym się w Zakładzie Aerodynamiki Instytutu Lotnictwa w Warszawie. Zbudowany na potrzeby pierwszej fazy testów model jest napędzany niewielkim silnikiem odrzutowym.
– Przewagą naszego projektu jest innowacyjność. FLARIS LAR 1 to konstrukcja nowatorska w skali światowej. Nie ma obecnie na rynku takiego samolotu – podkreśla Rafał Ładziński, kierownik zespołu badawczo-rozwojowego i dyrektor projektu Flaris.

Informacje prawne
About
Informacje
- Wydłużony czas operacyjny - do 18 godzin dzięki zwiększonej pojemności paliwa
- Łączność SATCOM umożliwiającą przesyłanie danych w czasie rzeczywistym
- Wszechstronność ładunkową do 610 kg, obsługującą szeroką gamę wyposażenia ISR i konfiguracji dostosowanych do misji.
Sinyar LAR3P został zaprojektowany z myślą o efektywności, elastyczności i skuteczności operacyjnej.


© 2018 Flaris. Wszelkie prawa zastrzeżone.