› Najczęstsze pytania ‹
FAQ› Najczęstsze pytania ‹
Cena i płatność
Od końca 2024 roku planujemy prowadzić zapisy na samolot. Do tego czasu zostanie ustalony schemat płatności i cena samolotu.
Pierwsze dostawy
6Jako tzw. samoloty “specjalne”/ “eksperimental” pierwsze dostawy spodziewane są na początku 2025 roku. Samoloty z certyfikatem typu EASA CS 23 planujemy dostarczać po roku 2026.
Certyfikacja
Pierwsze Samoloty FLARIS LAR 1 będą dostarczone w kategorii “specjalny” / „experimental”:
POLSKA – spodziewamy się, iż samolot uzyska dopuszczenie w kategorii S1 specjalny na początku 2025. Oczywiście kolejnym krokiem będzie ubieganie się o certyfikat EASA CS 23 (po 2025 r.).
EUROPA – pierwsze samoloty będą dostarczone w kategorii „experimental”, zgodnie z zamówieniami i ograniczeniami danego państwa.
AMERYKA – pierwsze samoloty będą dostarczone również w kategorii „experimental”. Oczywiście, celem jest certyfikacja FAR 23.
AZJA i pozostałe rejony – dostawy w zależności od zapotrzebowania, lokalnych certyfikacji i podpisanych umów.
Ograniczenia w locie samolotów klasy "specjalny"
Serwis
Transport na przyczepie
Osiągi
Wyposażenie opcjonalne - Avionika
Wyposażenie opcjonalne - Kabina
Czy jest dostępna jakaś publikacja dotycząca procedur w locie samolotu?
Czy samolot posiada system naprowadzania podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych?
Czy samolot będzie nadawał się na powietrzną taksówkę lub loty wynajęte (charterowe)?
Czy waga samolotu spełnia wymagania kategorii "ultralight"?
Czy można odwiedzić Waszą fabrykę?
Doceniamy zainteresowanie, ale wizyty gości przewidujemy dopiero po otwarciu salonu sprzedażowego.
Czy będzie możliwość obserwacji pierwszego lotu testowego?
Flaris Lar1 odbył już pierwszy lot i zakończył loty testowe. O dacie pokazu dla publiczności poinformujemy wkrótce.
› MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
› MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Informacje prawne
Informacje
Informacje