Kolejne próby
Przygotowujemy się wielkimi krokami do pierwszego lotu. Obecnie jesteśmy w fazie testów.
W ostatnim czasie FLARIS LAR 1 został poddany badaniom:
- sztywności lotki na skręcanie,
- sztywności steru kierunku na skręcanie,
- sztywności usterzenia poziomego na skręcanie,
- sztywności mechanizmu sterowania sterem wysokości.
Badania zostały przeprowadzone w laboratorium Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. To dla nas kolejne udane testy. FLARIS LAR 1 przeszedł niedawno również badania wytrzymałościowe skrzydła oraz badania podwozia głównego.
Wyniki wszystkich badań potwierdzają nasze założenia konstruktorskie i krytyczne parametry maszyny oraz dowodzą, że FLARIS LAR 1 jest bezpiecznym i wytrzymałym środkiem transportu.

Informacje prawne
About
Informacje
- Wydłużony czas operacyjny - do 18 godzin dzięki zwiększonej pojemności paliwa
- Łączność SATCOM umożliwiającą przesyłanie danych w czasie rzeczywistym
- Wszechstronność ładunkową do 610 kg, obsługującą szeroką gamę wyposażenia ISR i konfiguracji dostosowanych do misji.
Sinyar LAR3P został zaprojektowany z myślą o efektywności, elastyczności i skuteczności operacyjnej.


© 2018 Flaris. Wszelkie prawa zastrzeżone.